Kézműves marketing

A vállalkozó kézműves 12 típusa. Te vajon melyik vagy?

Kézműves vállalkozás Sokszor kapunk olyan leveleket a Több mint hobbinál, melyeknek nagyon leegyszerűsítve annyi a mondanivalójuk, hogy ne adjunk „fűnek-fának” tanácsot, határozzuk meg, KI SZERINTÜNK A KÉZMŰVES. Mi úgy gondoljuk, a Több mint hobbinak nem feladata ennek a fogalomnak a meghatározása. Számunkra mindenki kézműves, aki annak gondolja magát. De ha mégsem, akkor majd a piac szelektál, a… Tovább »

Te is rosszul alszol azért, mert félsz, mikor kopogtat egy adóellenőr?

Parázs vita kerekedett a csoportban arról, vajon milyen jogi formában érdemes elindítani egy kézműves vállalkozást. Mindenki boldog lenne, ha létezne egy olyan adózási forma, ami egyértelműen alkalmas lenne arra, hogy az ember beindítsa és felfuttassa vele a kézműves vállalkozását. Nekem egy gondolat motoszkált végig a fejemben, amíg olvasgattam a pro és kontra érveket. Aki az… Tovább »

Egyszer azt hallottam, aki a vágyait nem éli meg, az elsorvad abban…

Kézműves márkaépítés Itt a nagy alkalom, hogy ne sorvadj el! Most VALÓS ÉS MEGALAPOZOTT döntést hozhatsz arról, neked való-e egy kézműves online vállalkozás irányítása, vagy sem! Ugye te nem akarsz úgy járni, ahogy az átlag kézműves, aki: 4 év után abbahagyja, mert nem sikerült felfuttatnia vállalkozását, rengeteg időt veszít azzal, hogy ingyenes, vagy általános marketing anyagokból vett… Tovább »

A titkos összetevő, ami sikeressé teszi kézműves vállalkozásodat

Sikeres kézműves vállalkozás A sikeres kézműves vállalkozásokban van valami közös. Egyetlen titkos összetevő ami csodát tesz velük, és áttolja őket az első kritikus négy éven. Ami lendületben tartja őket, tálcán hozza az újabb és újabb vevőket, és gondoskodik arról, hogy a vállalkozás fenntartható maradjon. Ha kívülről megnézed az ilyen vállalkozásokat, úgy látod: nem csinálnak semmi különöset. Teszik a… Tovább »

Kézműves vállalkozást nem elindítani nehéz: a negyedik év a vízválasztó

Kézműves marketing A Több mint hobbi megkérdezte a kézműveseket a vállalkozás indításával kapcsolatos nehézségeikről. A kérdőívet eddig kétszáznegyvenen töltötték ki. A kitöltők jelentős része, közel kétharmada fő foglalkozásának kiegészítésként kézműveskedik, ötödük megél a kézműves vállalkozásából, ugyanennyien pedig tervezik az elindulást. Csupán 3 %-uk nyilatkozott úgy, hogy részükről ez hobbi marad. A vállalkozások egyharmada három évnél fiatalabb, és… Tovább »

Hogyan segíthetnek a versenytársaid megjósolni a jövődet?

Kézműves piackutatás Ha a marketing eszköztárából valaminek igazán van gyakorlati értéke egy kézműves számára, akkor az a konkurencia és piacelemzés.  Minden alkotómunka, amit anélkül kezdesz meg, hogy komolyan elemeznéd a konkurenciádat és a piacodat: hobbizás, nem pedig pénzkereset. Ha fellépsz a kézműves vállalkozások képzeletbeli színpadára, tudnod kell hányan állnak rajta és hogy kilátszol-e a tömegből. Hagyjuk meg… Tovább »

7 probléma a márkaneveddel, ami miatt ma nem fogsz jól aludni

Kézműves márkanév Jelen cikket csak erős idegzetű kézműveseknek ajánlom. És ők is készítsenek oda egy pohár vizet, mert az olvasottak legalább olyan hatást váltanak majd ki, mint az édesnek hitt csípőspaprika a reggeli elején. Rosszul fog esni, de legalább az egész reggelinek annyi. Még mindig itt vagy? 🙂 OK, csapjunk akkor bele a lecsóba. Az elmúlt egy… Tovább »

4 módja annak, hogyan tehet téged jobb kézművessé a marketing

kézműves marketing Addig, amíg kedvtelésből alkot valaki, majdnem mindegy, mit készít. Ha szép, mindenki dicséri, és a családtagok, barátok örömmel fogadják ajándékba. Próbáltad már valaha ELADNI, amit készítettél? Rögtön minden megváltozik. Ami addig mindenkinek tetszett, arra most nehéz vásárlót találni. Amiről addig azt hitted, milyen jópofa, abban most kételkedsz, és arra gondolsz, a kutyának se kell. Illetve,… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!