Sokszor kapunk olyan leveleket a Több mint hobbinál, melyeknek nagyon leegyszerűsítve annyi a mondanivalójuk, hogy ne adjunk „fűnek-fának” tanácsot, határozzuk meg,
KI SZERINTÜNK A KÉZMŰVES.
Mi úgy gondoljuk, a Több mint hobbinak nem feladata ennek a fogalomnak a meghatározása.
Számunkra mindenki kézműves, aki annak gondolja magát.
De ha mégsem, akkor majd a piac szelektál, a vásárló pedig dönt.
EZ AZ IGAZSÁG PILLANATA,
amit egyetlen kézműves sem kerülhet el, aki úgy dönt, pénzt kér műveiért.
Ez az egy pillanat mindent elárul arról, mekkora „szufla” van a vállalkozásában.
A marketing két dolgot okozhat ilyenkor:
- Az alkotót ráébreszti arra, hogy nincs vásárló, aki ezt megvenné,
és ráveszi a termékfejlesztésre. - Ha termékfejlesztés helyett az alkotó reklámoz,
a reklám nem okoz mást, mint hogy még több ember fogja tudni,
hogy ez a termék mennyire rossz…
BE MERED VÁLLALNI, hogy tükörbe nézz, vajon mit tesz veled a marketing?
Akkor itt van Magyarország egyetlen kézműves márkaépítés tréningje:
http://tobbminthobbi.hu
Benne a 2. leckében a kézműves vállalkozások 12 alaptípusa:
1. AZ ELÉGEDETLEN
2. A KISMAMA
3. A MUNKANÉLKÜLI
4. AZ ÖRÖK HOBBIZÓ
5. A SZÜLETETT KÉZMŰVES
6.
…
12.
Miért lenne jó, ha tudnád, melyik kategóriába tartozol?
Mert erősségeid és gyengeségeid minél pontosabb megértése hozzá fog segíteni ahhoz, hogy olyan réspiacot és terméket találj
magadnak, ami nem szívja ki a maradék erődet is, hanem pont passzol a lehetőségeidhez és képességeidhez, s ezért örömödet leled benne.
Ugyanígy, ha figyelmen kívül hagyod a körülményeidet, találsz egy klassz ötletet, és megpróbálod azt végigvinni,
azzal szembesülhetsz, hogy hiába tudod, mit kellene megtenni a sikerhez, mégsem vagy rá képes.
Bővebben a képzésről itt olvashatsz (még 6 napod van dönteni):
http://tobbminthobbi.hu
Csak november 5-ig elérhető!
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: