Kézműves marketing

Te is rosszul alszol azért, mert félsz, mikor kopogtat egy adóellenőr?

Parázs vita kerekedett a csoportban arról, vajon milyen jogi formában érdemes elindítani egy kézműves vállalkozást. Mindenki boldog lenne, ha létezne egy olyan adózási forma, ami egyértelműen alkalmas lenne arra, hogy az ember beindítsa és felfuttassa vele a kézműves vállalkozását.

Nekem egy gondolat motoszkált végig a fejemben, amíg olvasgattam a pro és kontra érveket. Aki az alkotásait magas áron tudja értékesíteni, annak hamar összejön a KATA-ra való havi 25-50.000 Ft. Minden, ami azon felül bejön, megmarad, és az ember nyugodtan alszik.

Ha nem áll határozott és alaposan megtervezett marketing koncepció a vállalkozás mögött, a termékek általában alacsony áron kelnek csak el.

Ezért egy kézművesnek elemi érdeke, hogy marketing stratégiát készítsen a márkaépítéséhez. (Egyébként is az, de ilyen jogi háttérrel meg pláne.)

Ne aludj rosszul azért, mert félsz, mikor kopogtat egy ellenőr, inkább vágd át a gordiuszi csomót, és emeld meg a márkád értékét (és az áraidat) ezzel (csak ma éjfélig!):


Kézműves márkaépítés

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

A Google és Facebook belépéssel automatikusan elfogadod felhasználási feltételeinket.

VAGY


| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!