Itt a nagy alkalom, hogy ne sorvadj el!
Most VALÓS ÉS MEGALAPOZOTT döntést hozhatsz arról,
neked való-e egy kézműves online vállalkozás irányítása, vagy sem!
Ugye te nem akarsz úgy járni, ahogy az átlag kézműves, aki:
- 4 év után abbahagyja, mert nem sikerült felfuttatnia vállalkozását,
- rengeteg időt veszít azzal, hogy ingyenes, vagy általános marketing anyagokból vett ötleteket próbál megvalósítani,
- nem írja le a stratégiáját, mert egyszerűen nincs rá ideje, hogy végiggondolja,
- sok pénzt veszít azzal, hogy rosszul határozza meg az árait
- az alkotás örömét felcseréli az eladással kapcsolatos erőfeszítésekre,
- az első években megelégszik azzal, hogy ingyenes eszközökkel, felületes értékesítési tudással árulja kedvenc alkotásait, majd pedig túl későn kap észbe, hogy bizonyos dolgokat másképp kellett volna csinálni, és vállalkozása “elfárad”, feladja a próbálkozást,
- termékválasztékát nem megalapozott piaci ismeretekre alapozza, hanem szíve vágya határozza meg,
- úgy érzi, hogy a világon semmi érzéke nincs az eladáshoz és a reklámszöveg íráshoz,
- úgy érzi, hogy nem talál jó márkanevet és ütős szlogent,
- szenved attól, hogy nem csak az idő van ellene, de a család és a barátok is.
Ezt mar en is hallottam…:))
“Ne mondj le semmiről: mert ki amiről lemondott, abban elszáradt. De kívánságaid rabja se legyél.
Visszafojtott szenvedélyekkel vánszorogni éppoly keserves, mint szabadjára eresztett szenvedélyek közt morzsolódni.
Ha vágyaidat kényezteted: párzanak és fiadzanak. Ha vágyaidat megölöd: kísértetként visszajárnak. Ha vágyaidat megszelídíted: igába foghatod őket és sárkányokkal szánthatsz és vethetsz, mint a tökéletes hatalom maga…” (W.S.)